O Solitude
In Solitude's Eternal Bliss Together We Shall Not Exist
Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006
Το φάσμα μου
Γεώργιος Βιζυηνός-Το φάσμα μου


Μες στα στήθια η συμφορά
σαν το κύμα πλημμυρά
σερνώ το βαρύ μου βήμα
σ'ενα μνήμα!

Σαν μ'αρπάχθηκε η χαρά
που εχαιρόμουν μια φορά ,
έτσι σε μιαν ώρα ,
μες σ'αυτή την χώρα
όλα αλλάξαν τώρα!

Και απο τότε που θρηνώ
το ξανθό και γαλανό
και ουράνιο φως μου
μετεβλήθη εντός μου
και ο ρυθμός του κόσμου .

Νιοί και νιές που περπατούν
και φαιδρά με χαιρετούν ,
η φαιδρότη των θα λείψη
άμα ιδούνε να προκύψη
η ιδική μου θλίψη .

Ως και τα μικρά παιδιά
που έχουν εύθυμη καρδία
κάμνουν πρόσωπο θλιμμένο
σαν με βλέπουν να διαβαίνω
τον ορφανεμένο.

Εις τον πρίνο ,στην ελιά
τα γλυκόφωνα πουλιά,
που 'ναι για να κελαηδούνε,
και τον ίσκιο μου να ιδούνε
σιωπούνε.

Και ο γαλάζιος ουρανός
σαν τον βλέπω , ορφανός
όψη στρέφει
φως τα ωραία του νέφη
δεν τα στρέφει.

Και η θάλασσα η πλατιά ,
δίχως μάτια , δίχως 'φτιά
όταν νιώση το αργό μου βήμα ,
ησυχάζει πια το κύμα,
σαν να κλαίη ;Αχ ,τι κρίμα!

Στο λιβάδι το βαθύ
η φωνή μου να ακουσθή,
τα φαιδρά τα πεταλούδια
παραιτούνε τα λουλούδια,
τα τραγούδια!

Και το ρυάκι που λαλεί
παραμύθια και π'λαλεί,
στην σκιάν μου σαν διαβαίνη,
σιωπά και μένει
και δεν κρένει.

Και το αγέρι το φαιδρό
εις το φύλλωμα το αδρό,
σαν με νιώση
δεν μπορεί πλέον να δώση
αρωμάδα τόση .

Μον' ο άγριος ο βοριάς
κρύος, μελανής θωριάς
καβαλλάρης πάνω στ'ατι
και διατάττει.

"Και αν σε δω παντοτεινά,
εις τον ψεύτη κόσμο αυτό
την χαρά σου στερημένος
είσαι ξένος!"

Βάλτο στέμμα κατά γή,
δεν είναι χαράς πηγή,
σκήπτρο το κρατούν και οι λύκοι,
όχι ανάκτορα και οίκοι,
γη σου ανήκει.

Μες στα στήθια η συμφορά
σαν το κύμα πλημμυρά
σέρνω το βαρύ μου βήμα
σ'ενα μνήμα ....
Τον σταυρό τον αψηλό
αγκαλιά γλυκοφιλώ,
το μυριάκριβο ονομά της,
κι απ'τα χώματα της
η φωνή της η χρυσή
με καλεί " έλα και σύ
δίπλα στο ξανθό παιδί σου
και κοιμήσου!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
19 Comments:
Blogger mmg said...
mestoxamogelomasvriskwolous
hi there:)

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλημέρα mmg :) Πάμε σετάκι με τον καιρό :D

Blogger Gordon said...
kalhmera, einai o kairos, einai poy egw doulevw kai oi alloi thn ekanan, einai poy einai Deytera apofrada mera, einai poy xasame to prwta8lhma.... kai alla polla, as mhn epekta8w perissotero....

NtoinG!!

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλημέρα Gordon.Υπομονή βρε συ τι νά κάνουμε...μια μέρα είναι θα περάσει :)

Blogger homelessMontresor said...
Τώρα ποστάρεις και ποιήματα σεντόνια;
Την καλησπέρα μου κιόλας!

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλησπέρα καλή μου montresor...αχαχαχα ναι είπαμε κάνω την προίκα μου.:)

Blogger Elemental_Nausea said...
Αχαχαχα καλησπέρα sourfou.Καλά είμαι βρε συ.Αν ήμουν στα down μου θα το καταλάβαινες :D

Blogger homelessMontresor said...
Την προίκα σου ε? πώς φαίνεται οτι είσαι κορίτσι για σπίτι!!!!

Blogger Elemental_Nausea said...
Ναι δεν το αρνούμαι...αλλά μέχρι να ανοίξω σπίτι έχω πολλά ψωμιά ακόμα.Αλλά τουλάχιστον είμαι προνοητική :P

Blogger homelessMontresor said...
Εμείς ευτυχώς στον πλανήτη μου δεν έχουμε τέτοιες παραδόσεις με προικιά και τα σχετικά!

Blogger Elemental_Nausea said...
Σε ποιο πλανητικό συστήμα ανήκετε αν επιτρέπεται?:P

Blogger homelessMontresor said...
Στον πλανήτη happy όπου κάνουν όλη μέρα πάρτυ! Τώρα το καλοκαίρι αμα θες μπορεις να έρθεις να μας επισκεφτείς!

Blogger Elemental_Nausea said...
Αυτό δεν είναι τραγούδι απο mikro?
Ίσως να περάσω να σας τιμήσω δια της παρουσιάς μου :P

Blogger Eu-aggelos said...
καλησπρααααααααααααα...

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλώς το παιδάκι :D Τι κάνεις καλό μου¨?

Blogger Λίτσα said...
Πολύ αγαπημένος - αν και περισσότερο ως διηγηματογράφος.
Καλημέρα, ξημερώματα Τρίτης, χτες μες στη μαυρίλα - κυριολεκτικά και μεταφορικά - σήμερα πάλι το εντελώς αντίθετο (μεταφορικά, για τον καιρό πού να ξέρω από τώρα;)

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλημερα Λίτσα :) Μήπως μπορείς να μάθεις και για τον καιρό γιατί θέλω να βγω το απόγευμα?:P

Blogger Λίτσα said...
Εδώ κάτω (Ρέθυμνο) έρριξε βροχούλα, τώρα ψιλοβγαίνει ο ήλιος - κάπως καταθλιπτικά, αλλά το χώμα μυρίζει ωραία (ωωωωπ, με πιάσανε τα ρομαντικο-ποιητικά μου, πάω να φύγω)
Χαίρε

Blogger Epsilon said...
Συμφωνώ με Λίτσα για τον Βιζυηνό, τα πεζά του είναι αξεπέραστα, πολύ καλό όμως το ποίημα.


MyGen.co.uk - myPlaylist Creator