O Solitude
In Solitude's Eternal Bliss Together We Shall Not Exist
Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006
Αμαρτια....
Κάθομαι μόνος στο σκοτάδι.
Κοιτάζωντας την ζωή που άφησα πίσω μου
Να σέρνει μισοπεθαμένη τα βηματά της σε πατώματα σάπια.
Να γδέρνει με τα νύχια της τους τοίχους
Και ο Θόρυβος να κάνει το κορμί μου να ρηγεί.
Προσμένω τον Θάνατο να έρθει και να με πάρει.
Η ζωή μου γύρισε την πλάτη, την κοιτώ που απομακρύνεται
Λύτρωση απο τον πόνο που μου προκαλεί
Δεν εχω καμία ελπίδα πλεόν, καμία λαχτάρα.
Τα πάντα γύρω μου είναι ψεύτικα.
Ακόμη και η ίδια μου η ύπαρξη μια ψευδαίσθηση.
Κανείς Θεός δεν είναι άξιος να σώσει την ψυχή μου απο το ναυάγιο.
Αναρωτιέμαι ποιός είμαι και τι θα μπορούσα να είχα γίνει.
Ρωτάω τον καθρέφτη μου που σπάει σε κομμάτια.
Ώστε αυτό είμαι λοιπόν, ένα κομμάτι απο το σπασμένο μου είδωλο.
Ένα ασήμαντο μέρος ,απο ένα ψευδές σύνολο..
Αμάρτησα ενώπιον σου Κύριε.
Γεύτηκα τη ζωή γουλιά γουλιά, και τώρα που της ρούφηξα το μεδούλι την απαρνίεμαι.
Κόρεσα την δίψα μου με το δηλητηρίο της και απέκτησα ανοσία στον Πόνο.
Είμαι δειλός Κύριε.
Δειλός και μικρός ενώπιον σας .
Αν είστε Σωτήρας κύριε οπλίστε αυτό το τρεμάμενο χέρι , με θέληση ,να σωθώ...
Όχι...όχι απο τις αμαρτίες μου....
Αμάρτησα συνειδητά ενωπιόν σας, περιγελώντας την χάρη σας.
Και το χάρηκα,το βιώσα , με όλες μου τις αισθήσεις....
Η σάρκα μου είναι καταδικασμένη να γίνει στάχτη, να επιστρέψει στο χώμα , να το θρέψει ...στάχτη στη στάχτη.....άνεμος στον άνεμο.
Μα αν είστε λίγο ελεήμων Κύριε
Βοηθήστε με να περισώσω την ψυχή μου...ότι απέμεινε πάναγνο και καθαρίο...μέσα στο σκοτάδι όπου κλείστηκε...και κυλίστηκε....
Επιζητώ την ελεημοσύνη σας, επικαλούμαι την παντοδυναμία σας .
Τιμωρήστε με γιατί υπήρξα ασύδωτος, μικροπρεπής και οκνός , γιατί πόθησα ,χλεύασα και απαρνήθηκα....την υπάρξη σας πρωτίστως Κύριε, την υποστάση σας.
Την βλαστήμησα και την έφτυσα τόσες φορές, που αναμένω πως η τιμωρία που θα μου επιβληθεί,θα είναι τουλάχιστον αιώνια.
Αν υπάρχει η Κόλαση Κύριε εκεί καταδικάστε με, αν και η ζωή που μου όρισαν θυμίζει μαρτύριο της , μυρίζει κάψαλισμένο δέρμα και θειάφι.
Αν υπάρχει Παράδεισος Κύριε, γκρεμίστε τον, γιατί είναι ένα ψέμα.
Η ψυχή δεν περιορίζεται σε τόσο ανάξια μέρη.
Αν υπάρχετε ακόμα και εσείς Κύριε, αυτοκτονήστε.
Ο καιρός δεν ενδεικνύται για Θαύματα,πόσο μάλλον για καλοπλασμένα παραμύθια.
9 Comments:
Blogger mmg said...
:)hi

Anonymous Ανώνυμος said...
ωραίο

Blogger sorry_girl said...
Να συμφωνήσω με τον sourfou!
ούτε να σε χαιρετήσω δεν πρόλαβα!

Blogger homelessMontresor said...
Διαβάζοντας σε τον τελευταίο καιρό... ανακαλύπτω όλο και περισσότερο πως έχει ταλέντο στο γράψιμο...

Blogger Λίτσα said...
Πάλι με πρόλαβε η Montresor.
Ave.

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...
Tα κειμενα σου ειναι παντα απιστευτα και το ξερεις.
Αμαρτια ειναι να μην κανεις τις επιθυμιες μου πραγματικοτητα...Αυτο ποναει περισσοτερο...

Blogger zero said...
Πολυ καλο το ποστ.

ζερο.

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...
Που εισαι χαμενη 2 εβδομαδες τωρα;

Blogger The Motorcycle boy said...
Συμφωνώ με τον πρέζα και επεκτείνω. Που έχεις χαθεί γενικά; Γιατί δεν περνάς από τις συναντήσεις; Φορτωμένο πρόγραμμα ή φορτωμένη γενικά;


MyGen.co.uk - myPlaylist Creator