O Solitude
In Solitude's Eternal Bliss Together We Shall Not Exist
Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006
ΛΗΣΜΟΝΙΑ
Κάθομαι στο σκοτάδι.
Στην πολυθρόνα την παλιά,την ξεχαρβαλωμένη με τα σκισμένα μπράτσα.
Εκεί που με άφησες.
Με το πρόσωπο γεμάτο δάκρυα.
Σε ένα δωμάτιο μουχλιασμένο από την υγρασία του πόνου.
Του πόνου που σου προξένησα ,του πόνου που χάραξες με το φευγιό σου.
Άγγιγμα και χαρακιά.
Πληγή και Αίμα.
Κοιτάζω από το παράθυρο.
Περιμένω ακόμα να έρθεις ντυμένος με υποσχέσεις.
Μα δεν έρχεσαι, δεν θα έρθεις και το ξέρω.
Ο πόνος ριζώνει μέσα μου.
Στενός κλοιός που με πνίγει.
Ερείπωσα μέσα μου.
Στοίχειωσα αυτό το σπίτι και στοιχειώθηκα από εσένα
Από τα βήματα σου, τα χάδια σου ,τα λόγια σου τα ανούσια
Το άρωμα σου το ανακατεμένο με τον ιδρώτα
Τις λέξεις σου,
Τις μπερδεμένες,τις στολισμένες στην άκρη των μαλλιών μου.
Σε νοστάλγησα απόψε…..
Λησμόνησα την μορφή σου
Την σκιά σου στον τοίχο.
Τους ήχους από τα γέλια σου.
Τους ψίθυρους σου.
Και τα αναφιλητά στον ύπνο σου απάνω.
Τα φιλία που σου εδίνα στα μάτια, να ρουφήξω τον πόνο σου
Να ξορκίσω τους εφιαλτές.
Σε λησμόνησα απόψε.....
Λησμόνησα μαζί και εμένα...
14 Comments:
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...
Χωρισες;

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλημέρα Νίκο.Χτύπα ξύλο καλέ.Το ξέρω ότι βγήκε κάπως ...αλλά απλώς βγήκε.

Blogger Stavros Amanatidis said...
Κάτι τέτοια θέλουμε να διαβάζουμε εμείς που είμαστε στην ξενιτία μακρυά από τους δικούς μας..
Με το ζόρι κρατιέμαι να μην με πάρουν τα ζουμιά..
Πολύ καλό γενικότερα..

Anonymous Ανώνυμος said...
Δεν έχω λόγια. Καλώς ήρθες.

Blogger numb said...
Αντε επίτέλους, μου είχες λείψει
Καλημέρα
Ωραίο κείμενο

Blogger dddd said...
Όντως πολύ καλό...νομίζω ότι πολλοί θα βρούν κάτι από τον εαυτό τους σε αυτούς τους στίχους.

Blogger Erwtas Stomaxhs said...
κάπως έτσι Ναουσέα...
που ήσουν τόσον καιρό;

Blogger sorry_girl said...
"'Εχω μείνει εκεί που μ' άφησες για να με ξαναβρείς.."
Καλησπέρα Ολγάκι!
nice to have you back!

Blogger The Motorcycle boy said...
Θα σε πλακώσω στο ξύλο εντάξει; Που χάθηκες ρε; Πάρε ένα τηλέφωνο -έτσι κάνει ο κόσμος; Α μα πια!

Blogger Elemental_Nausea said...
Καλησπέρα σε όλους :)

MB να ξέρεις ότι σπάνια παίρνω τηλέφωνα γιατί δεν θέλω να ενοχλώ.Ξέρω πως ακούγεται περιέργο αλλά έτσι λειτουργώ.

Τόσο καιρό δεν είχα χαθεί σας διάβασα απλώς δεν είχα την διάθεση ούτε comment να κάνω,εδώ είχα αφήσει και το blog μου στην μοίρα του.Γνωστές κρίσεις που με πιάνουν που και που αλλά περνάνε.

Blogger Unknown said...
πολύ ωραίο κείμενο Ναουσέα.
Μη χάνεσαι ρε-μας έλειψες.

Blogger ZissisPap said...
Απίστευτο κείμενο...
Τρόμαξα και θα σου έστελνα mail αλλά ευτυχώς πρυτάνευσε η λογική και διάβασα πρώτα τα σχόλια!
Μας έλειψες τόσο καιρό :-)

Blogger Elemental_Nausea said...
Sigmund σε ευχαριστώ πολύ.Αν χάνομαι δεν συμβαίνει κάτι απλώς δεν έχω την απαιτούμενη όρεξη.Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει ως γνωστόν.

Blogger Epsilon said...
Υπέροχο Όλγα, μου είχαν λείψει τα κείμενά σου!
"Να έρθεις ντυμένος υποσχέσεις", με έκανες να θυμηθώ τί δεν θέλω. Φιλιά!


MyGen.co.uk - myPlaylist Creator